CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

U klik ME I klik U

Selasa, 5 April 2011

aleesya dah pon mencapai umur 9 bulan...

Anak dara I sorang ni dah pon mencecah 9 bulan umurnya. Alhamdulillah....

Syukur, Allah S.W.T. telah memberi kesihatan yang baik kepada mummy & papa untuk mencari rezeki halal untuk membesarkan anak dara bucuk ni. Syukur jugak kerana aLeesya di beri kesihatan yang baik.
Terasa cepat masa berlalu, seolah2 baru semalam melahirkan dia, sekarang dah mampu melihat dia bergelak ketawa sepanjang masa bila di agah & usik. 
Okey, mummy nak catat perkembangan aleesya pada umur 9 bulan ini, agar satu hari nanti bila aleesya dah besar & mampu memahami, tulisan ini akan menjadi satu kenangan sepanjang masa pembesaran dan mungkin juga untuk rujukan kamu di masa depan nanti ye sayang...mmmuah!!! 

04.04.2011, Umur 9 Bulan.

^^^^Dah pandai duduk tanpa sebarang sokongan^^^
>>>Dah mulai berdiri dengan bantuan alatan sekeliling, tapi kadang2 lepas tgn kononnya cam dh x nk support...hehehe tp blom berjaya..xpe..try again ye>>>
***dah makan makanan pejal walaupon belum bergigi. bubur dah x mahu mkn***
""" pandai mengikut perbuatan simple..cth melambai tangan (bye2), buat kiss (mmmuahh) & blajar salam mummy tiap2 pagi  """
~++~++~ Bercakap??? pandai sebut ma..ma.., Pa & Cha (nama dia sendiri, bila dipanggil dia akn jwb cha...dengan manja skali hehehehe~++~++~
///\\\///\\\//\\\ suke tengok kartun Jet-jet ///\\\///\\\//\\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



May Allah give us the Happiness ever after......Mummy Love Icha & Papa!


3 cOretaN saYang kawan2:

Benjy berkata...Reply To This Comment

Wahhhhh ..... aku sungguh tertarik ngan gambar anakmu itu ... pasti aleesya menengis jika membaca entri ini bila dah dewasa kelak ... (den pun rasa macam nak nangis je ... isk..isk..isk..)

eB ezrin berkata...Reply To This Comment

wahhhh... hampir sebayer ngan aed yer :)

aLeesYa's Mummy berkata...Reply To This Comment

Benjy: ini la namanya diari utk anak aku..nanti ada 2nd baby aku akn buat diary utk dia jugak..hehe

eB: iye ke..sebaya ngan aed ke..aleesya lahir 04.07.2010.
bleh plan sambut besday same2 nih..